Klanten vertellen

Eyes for Details werkt voor uiteenlopende opdrachtgevers in onder andere de horeca, vrijetijdssector, retail en non-profitsector. Zij hebben allemaal één aspect gemeen: ze willen hun gasten of klanten continu excellente service bieden. Ze weten dat hun medewerkers hierin het verschil kunnen maken. Die medewerker is namelijk belangrijker of minstens net zo belangrijk als het product zelf. Alleen zij kunnen van goede service excellente service maken.

De Bijenkorf & Eyes for Details

mg

“Als mystery guest is een oog voor detail erg belangrijk; elk onderdeel van het proces moet tenslotte gezien worden. Wij werken inmiddels bijna 5 jaar met Eyes voor Details en wij hebben middels de mystery guests onze service aanzienlijk en meetbaar kunnen verbeteren en de trainingen die wij geven aan onze medewerkers meetbaar gemaakt en daardoor de return on investment inzichtelijk gemaakt; Eyes for Details is efficiënt, klantgericht en flexibel; een fijne partner om mee samen te werken! ”

Kees van Wezel
Product Group Manager Food & Restaurants
de Bijenkorf

De Ysbreeker & Eyes for Details

mg

“Tussen de Ysbreeker en Eyes for Details is sprake van een heel prettige samenwerking. De mystery rapporten komen elke maand binnen, onze medewerkers kijken er oprecht naar uit en wij nemen de rapporten met veel aandacht door. Er gaat een enorm stimulerende werking van de rapportages uit. Een effect wat wij vooraf minder effectief hadden ingeschat. Iedereen in ons bedrijf wil graag een goede score halen en met deze regelmatige rapportage maakt dat onze prestaties meetbaar. Ook de presentatie van de rapportage die Eyes for Details in ons bedrijf aan onze medewerkers heeft verzorgd was een groot succes. Deze presentatie vonden wij zeer professioneel, positief en met veel en duidelijke opbouwende verbeterpunten. Wij gaan er van uit dat we nog jarenlang een samenwerking zullen hebben met Eyes for Details. ”

Andreas Wolff
Eigenaar
De Ysbreeker Amsterdam

Cavallaro & Eyes for Details

mg

“Eyes for details is een organisatie die meer doet dan mystery shopping alleen. Zij denken graag mee over verbeterpunten op het gebied van de verkoop, service en klanttevredenheid. Niet alleen op de winkelvloer, maar ook online. Door hun expertise en omdat zij zich verdiepen in de bedrijfscultuur zijn zij tevens heel goed in staat een training op maat te verzorgen.”

Virgil Haccou
Directeur Retail
Cavallaro Retail BV

WestCord & Eyes for Details   

mg

“Bij WestCord hotels gaat het om tevreden gasten, tevreden medewerkers en een tevreden eigenaar! Beatrijs Oosterhof en Eyes for Details sluiten hier perfect bij aan. We werken al ruim 6 jaar, naar volle tevredenheid, samen om ervoor te zorgen dat onze medewerkers het verschil maken tussen goed en geweldig! Het is fantastisch om te ervaren dat onze gezamenlijke inspanningen ook echt vruchten afwerpen!”

Nico Evers
General Manager
WestCord hotel Jakarta Amsterdam

Just out of the Box & Eyes for Details

Ik heb nauw samengewerkt met Beatrijs Oosterhof van Eyes for details. Eerst als directe collega bij het Haga Ziekenhuis en op dit moment tijdens meerdere projecten, heb ik Beatrijs leren kennen als een zeer praktisch persoon met een directe en no- nonsens aanpak. Beatrijs is zeer resultaatgericht en heeft hospitality door haar bloed stromen . Daarnaast is Beatrijs een prettig persoon om mee te sparren en te schakelen om gezamenlijk doelen te bereiken.

Martijn van der Krogt eigenaar
Just Out Of The Box     

Eazzis & Eyes for Details

mg

“Eyes for Details heeft met recht oog voor detail. Als gastbeleving en klantvriendelijkheid belangrijk zijn voor je onderneming ben je hier aan het juiste adres. Vooral het totaalconcept spreekt ons aan. Het stopt niet bij de Mystery Call of het Mystery bezoek maar krijgt een vervolg in gezamenlijke trainingen of trainingen on the job. Voor iedereen zeer leerzaam, Eazzis is zeer tevreden over de samenwerking!”

Johan Evelein directeur Eazzis

Hotel Corona & Eyes for Details

mg

Eyes for Details - Professionals voor professionals!  Direct meetbare resultaten en goed voor de team spirit. Blijft triggeren om als hotel jezelf te blijven overtreffen. Maar vooral ook erg leuk en leerzaam.

Edward van der Bruggen Hotel Manager